Intrebari frecvente

   
Ce diferenta este intre Comanda si Precomanda ?
          
l Comanda se face pentru articole disponibile imediat. Ele au pret afisat, sunt marcate pe site la "Status" produs cu "STOC".
l Precomanda se face pentru articole speciale, aduse la comanda clientului, care nu se afla pe stoc si nu sunt disponibile imediat la surse. Ele au pret afisat, sunt marcate pe site la "Status" produs cu "PRECOM" si se achita un avans de 50 % din valoarea totala.
 
    
  
Cand se plateste anticipat ?
        

Plata anticipata se face numai pentru Precomanda unde se plateste un avans de 50 % din valoarea comenzii totale

    
    
Preturile includ TVA ?
         
Preturile mentionate pe site sunt preturi finale de desfacere catre cumparator, care includ toate taxele. 
   

           
Ce se intampla dupa ce eu fac o comanda ?

            
Dupa ce comanda este trimisa pe internet, veti fi contactat pentru verificare. Dupa confirmare, vi se comunica prin e-mail detaliile comenzii (status-ul produsului, valoare, livrare, etc.) si modul de plata, conform alegerii dvs.
 
                
Ce fac daca eu nu sunt contactat pt. verificare ?
            
Comenzile sunt preluate de un program specializat si veti fi contactat din partea Asia-Art-Shop imediat ce comanda dvs. este procesata. Daca nu sunteti contactat in 7 zile de la lansarea comenzii, inseamna ca exista o problema (eroare pe internet, nod comercial, stoc epuizat, etc.) si va rugam sa ne contactati urgent la telefon +40 771 757 054 sau prin e-mail.
   
  
Plata se face in Lei (RON) sau in Euro (EUR) ?

  
Preturile sunt exprimate in Euro (EUR), iar plata se face in Lei (RON), la cursul BNR din ziua efectuarii platii / livrarii.
 
 
  
De ce nu sunt afisate preturile la unele produse ?
Unele produse se afla in situatiile : se asteapta o oferta din partea cumparatorului Faceti o OFERTA.  Precizati codul, este pe drum (ON WAY)), se afla in colectii particulare nepartenere inca, proprietarul este indecis momentan, au status neactualizat sau situatii speciale. Datorita acestor cauze, preturile sunt incerte si nu le mentionam pe site pt. evitarea unor neintelegeri ulterioare. Solicitati precizari !
 
   
Cum comand un produs fara pret afisat ?
1. Daca la pretul 00,00 EUR este atasata eticheta Faceti o OFERTA.  Precizati codul, puteti face o oferta personala via e-mail (precizati obiectul !), insotita de adresa dvs. de e-mail sau telefonul si asteptati sa va contactam.
2. Daca pretul 00,00 EUR este fara eticheta "BID", solicitati intai pretul pentru produs (precizand si codul), noi facem demersurile necesare si va trimitem pretul. Dupa aceea comandati.
 


Cum comand un produs care a fost vandut ?
Daca la Status-ul unui produs este atasata eticheta
Vandut (Sold), puteti solicita obiectul prin formularul WISH LIST (Articole Dorite). Noi il cautam gratuit pentru dvs. si imediat ce obtinem detalii va contactam.
  
  
Cum pot depune obiecte de arta in Consignatie ?
 
Daca aveti un obiect de arta deosebit si doriti sa-l vindeti fara sa va deranjati, o puteti face prin Consignatia virtuala Asia-Art-Shop.ro. Trebuie doar sa completati si sa expediati
FORMULARUL de DEPUNERE care se afla pe Bara de Menu stanga. Inainte de aceasta, consultati paginile Recomandari pt. Deponenti si Tarife de Gazduire / Depunere.

 
Pot sa schimb adresa de destinatie a comenzii ?
 
Puteti schimba adresa de livrare daca coletul dvs. nu a fost expediat inca. Pentru aceasta situatie contactati-ne in timp util la +40 771 757 054 sau prin e-mail.
 

   
Pot sa programez data de livrare a comenzii ?
 
DA. Se poate alege o data ulterioara sau speciala (sarbatori religioase, aniversare, onomastica, etc) pentru livrare. Comanda va fi livrata sigur la data aleasa de dvs. Pentru aceasta trebuie doar sa ne contactati in timp util la +40 771 757 054 sau prin e-mail.
 
        
Pot sa anulez o comanda ?
 
Daca comanda dvs. nu a fost prelucrata, contractata sau expediata, DA, este posibil. Pentru anulare telefonati imediat la +40 771 757 054. Daca produsul a fost angajat (contractat), este pe drum sau coletul a plecat spre dvs., anularea nu mai este posibila si sunteti obligat sa-l acceptati. Neanularea comenzii
in timp util sau refuzul ridicarii coletului, duce la plata unor penalitati (la Comenzi) sau afectarea avansului platit (la Precomenzi).
 
      
Cānd ajunge comanda mea la destinatie ?
 
Comanda se livreaza catre adresa dvs. in 7 zile, iar Precomanda in 30 zile, Durata livrarii este data de achizitie produs, ambalare speciala tip "Fragil" si transport efectiv catre client.
   
       
Ce fac daca comanda mea intarzie ?
 
Daca ati facut o Comanda, ati fost verificat, ati confirmat, ati achitat avansul si, accidental, comanda dvs.
intrarzie, este posibila situatia :
l coletul este pe drum catre dvs.
l coletul a ajuns la adresa dvs, ati fost cautat de curier, dar nu ati fost gasit la domiciliu
Pentru aceasta, va rugam sa ne semnalati orice intarziere sau situatie deosebita la +40 771 757 054 sau prin e-mail. Noi anuntam (telefonic, e-mail) data si ora expedierii la client si monitorizam toate livrarile.
       

 

n HOME n Cum Comandam n Livrarea Comenzii n Plata Produselor n
n 
Articole Dorite n FAQ  n About Us n Produse(Info) n Contact n  Returnare Produse n Legal n ANPC n

 
Copyright (c) Asia-Art-Shop.ro. All rights reserved.
No part of this web site may be reproduced or transmitted in any form or by any means, electronic or mechanical, including photocopying or recording or by any information storage and retrieval system, without written permission from the owner of Asia-Art-Shop.ro